وظایف واحد برنامه ریزی و بودجه :
۱. فراهم آوردن موجبات برنامه ای نمودن فعالیت های دستگاه های اجرایی واحدهای تابعه و وابسته و برآورد هزینه ها و اعتبارات مورد نیاز برای درج در بودجه های سالانه برای تحقق اهداف مورد نظر
۲. هماهنگی با دستگاه ها به منظور جمع آوری و تلفیق برنامه، ارشاد و راهنمائی آنها در تهیه و تنظیم طرح ها و برنامه های مربوط و ارزیابی عملکرد برنامه ها در چهارچوب نظام برنامه ریزی کشور
۳. ایجاد ارتباط مستمر با معاونت برنامه ریزی استانداری تهران و سایر مراجع سیاست گذاری در امر برنامه ریزی برای اخذ سیاست ها و خط مشی های کلی در این زمینه
۴. ابلاغ ضوابط، معیارها و خط مشی های کلی در امر برنامه ریزی به دستگاه های وابسته به منظور تهیه و تنظیم طرح ها و برنامه های مورد نیاز بر اساس مقررات مربوط
۵. مشاورت و هدایت دستگاه های اجرایی و ایجاد هماهنگی بین آنها در امر تهیه و تدوین اسناد توسعه و برنامه های شهرستانی با توجه به سیاست های کلی نظام
۶. بررسی و تجزیه و تحلیل برنامه های ارائه شده از طرف دستگاه ها و تهیه و تنظیم نهائی برنامه ها با توجه به اهداف و ماموریت های اساسی وزارت کشور
۷. همکاری با واحد برنامه ریزی سازمان های وابسته در امر تهیه و تنظیم برنامه های مربوط، با توجه به سیاست ها و خط مشی کلی فرمانداری
۸. هماهنگی با معاونت برنامه ریزی استانداری و سایر مراجع ذیربط در مورد تائید برنامه های مصوب دستگاه ها و واحدهای تابعه و وابسته و انجام پیگیری های لازم در این زمینه
۹. مطالعه، بررسی و ارائه طرح ها و برنامه های مفید و مناسب درجهت بهبود امور مربوط و پیشبرد اهداف برحسب مورد.
۱۰. تدوین شاخص های معیارهای ارزیابی برای فراهم آوردن موجبات ارزشیابی عملکرد برنامه ها و حصول اطمینان از میزان پیشرفت طرح ها و برنامه های در دست اجرای وزارت کشور و دستگاههای تابعه
۱۱. تهیه و تنظیم گزارش های لازم از نحوه اجراء و میزان پیشرفت طرح ها و برنامه ها و همچنین مشکلات و نارسائیاهای مربوط، برای آگاهی مراجع ذ ی ربط
۱۲. انجام مطالعات، بررسی های کارشناسی، تنظیم دستور کار جلسات و بازدیدهای مشترک و تهیه وتنظیم صورتجلسات و گزارشات لازم در این زمینه
۱۳. تنظیم دستور کار، برگزاری و تهیه صورتجلسات ، و پیگیری تصمیمات و مصوبات مربوطه
۱۴. دریافت صورتجلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها و بررسی و تجزیه و تحلیل موارد مطرح شده در شورا و تهیه وارسال آن به مبادی ذیربط
۱۵. جمع آوری گزارش مربوط به فعالیت های واحدبرنامه ریزی ، واحدهای وابسته و بررسی آنها به منظور تهیه گزارش های جامع از فعالیت ها و برنامه هاو انعکاس آنها به سایر مراجع ذیربط در مقاطع مختلف زمانی (سه ماهه، ۶ ماهه، سالانه، ادواری)
۱۶. جمع آوری و نگهداری قوانین، تصویب نامه، آئین نامه ها، اسناد، آمار،اطلاعات و مدارک و دستورالعمل های مربوط به بودجه و برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت
۱۷. تهیه وتنظیم بودجه سالانه واحدها و راهنمایی و ارشاد این واحدها و همچنین سازمان های وابسته در تهیه و تنظیم بودجه های مربوط و اظهار نظر در خصوص پیشنهادات بودجه ای آنها
۱۸.ارسال بخشنامه ها، دستورالعمل ها ، ضوابط و فرم های مربوط به تنظیم بودجه به واحدهای ستادی وابسته و مراقبت و اعمال نظارت لازم در جهت تنظیم و تکمیل و اعاده آنها
۱۹.بررسی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی واحدها اعم از اعتبارات هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای با توجه به طرح ها و برنامه های مربوط
۲۰. تنظیم بودجه نهائی بر اساس آخرین اطلاعات، پیش بینی ها و برآوردهای انجام شده با رعایت کامل مقررات و ضوابط و دستورالعمل های ناظر بر تدوین بودجه
۲۱.راهنمائی و ارشاد واحدهای تابعه و وابسته در امر تهیه و تنظیم بودجه های مورد نیاز با توجه به بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره و رعایت خط مشی و اهداف کلی دستگاه ها و انجام اقدامات و پیگیری های لازم تا مراحل تصویب آن
۲۲.ارسال بودجه پس از تصویب معاونت برنامه ریزی استانداری و توضیحات در جلسات دفاع از بودجه پیشنهادی
۲۳.مطالعه و بررسی و برآورد اعتبارات ناشی از وضع قوانین، تصویب نامه ها و آئین نامه های پیشنهادی
۲۴.تنظیم و ارائه گزارش مستمر به مقام عالی وزارت و سایر مقامات ذیربط حاوی آمار و اطلاعات لازم و نحوه استفاده از بودجه های مصوب و اظهار نظر درباره کلیه مسائل مربوط به بودجه
۲۵.نظارت بر اجرای بودجه عملیاتی و ارزشیابی از عملکرد بودجه از طریق اخذ مستمر گزارش های مالی به صورت عملکرد هزینه های قطعی از واحدها و تجزیه و تحلیل هزینه ها در مقایسه با اعتبارات مصوب و تخصیصی
۲۶.پیگیری و نظارت بر هزینه اعتباراتی که مستقیماً از طریق ادارات کل در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد.
۲۷.مطالعه و بررسی و اظهار نظر در مورد کلیه لوایح، آئین نامه ها و دستورالعمل هایی که به نحوی با موضوع بودجه مرتبط است
۲۸.مطالعه مستمر در امر بهبود روشهای تنظیم و اجرای بودجه و استفاده از تجارب علمی در امور مذکور
۲۹.تهیه و تدوین شاخص و معیارهای ارزیابی سالانه طرح های تملک دارائیهای سرمایه ای و نظارت مستمر بر پیشرفت فیزیکی این طرح ها در دستگاههای تابعه و وابسته و تهیه گزارش از روند اقدامات به منظور اطلاع رسانی به مسئولین ذیربط
۳۰.تهیه و تنظیم و نگهداری اعتبارات بر حسب برنامه ، فعالیت و عملیات
۳۱.دریافت بودجه مصوب و تفکیک اعتبارات تصویبی بین برنامه ها و فعالیت های مختلف دستگاه ها
شرح وظایف امور مالی :
۱ - تنظیم اسناد هزینه ( جاری و تملک دارایی های سرمایه ای ) و حسابداری بر اساس اسناد مثبته ارائه شده .
۲ - تهیه و تنظیم و ارسال اسناد هزینه به استانداری بر اساس فصول و هزینه بر ای تامین اعتبار .
۳ - کنترل صورتحساب های بانکی با دفاتر مالی و اقدام در رفع اشتباهات و تهیه صورت مغایرت بانکی .
۴ - تهیه و تنظیم تراز نامه ماهیانه از هزینه ها و اعتبارات بر اساس دفاتر مالی .
۵ - تهیه و تنظیم دفاتر مالی ( روزنامه ،کل و معین ) و دفتر اعتبارات .
۶ - همکاری و ارائه گزارش درخصوص تهیه بودجه .
۷ - پیگیری درخصوص جذب اعتبارات تخصیصی و مکاتبات و پاسخگویی به ارباب رجوع .
۸ - اعمال قوانین ، مقررات، دستورالعملها و بخشنامه های ابلاغی در ارتباط با امور مالی .
۹ - نظارت بر امور حمل و نقل ، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه ، ارائه سرویس و نگهداری مطلوب از خودروهای مربوطه .
۱۰ - تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه تطبیقی هزینه های جاری اعم از آب ، برق ، تلفن ، گاز ، پذیرایی و تعمیر تاسیسات و غیره بصورت ماهانه ، فصلی و سالانه .
۱۱ - برنامه ریزی و اجرای اهداف مشخص شده در جهت صرفه جویی اقتصادی در انجام هزینه های جاری و عمرانی .
۱۲ - رسیدگی به حسابهای تنظیمی بخشداری های مرکزی و ارجمند .
۱۳ - اقدام در جهت رفع مشکلات فرمانداری و بخشداریها و اقدام درخصوص پرداخت مطالبات و پرداخت دیون .
۱۴ - تهیه و تنظیم قرارداد های مربوط به طرحهای عمرانی اجرایی در فرمانداری و بخشداریها .
۱۵ - تهیه و تنظیم احتیاجات پرسنلی سالانه واحدها و نیازمندی فرمانداری و بخشداریها .
۱۶ - اقدام در جهت تعمیر تاسیسات و ماشینهای اداری فرمانداری و بخشداریهای تابعه .
۱۷ - حفظ و نگهداری اموال دراختیار فرمانداری و واحدهای تابعه و ثبت اموال جدید خریداری شده در دفاتر اموال و نصب برچسب .
۱۸ - اجرای قوانین و مقررات مربوط برگزاری مناقصه و یا مزایده .
۱۹ - رسیدگی به امور رفاهی و خدمات عمومی و کوشش در ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات به پرسنل در ابعاد گوناگون .
۲۰ - محاسبه و تنظیم لیست حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر و مطالبات کارکنان .
۲۱ - تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی ماهانه پرسنل و ارسال دیسکت و چک مربوطه به تامین اجتماعی.
۲۲ - تهیه و محاسبه لیست سیاهه مربوط به پرسنل جدید الاستخدام .
۲۳ - بررسی و تهیه احکام حقوقی پرسنل شورای بخش مرکزی .
۲۴ - محاسبه و تنظیم لیست حقوق و مزایای پرسنل شورای بخش مرکزی .
۲۵ - تهیه و تنظیم لیست بیمه تامین اجتماعی ، تهیه دیکت و ارسال به تامین اجتماعی .
۲۶ - انجام امور دریافت و پرداختهای مربوط به شورای بخش مرکزی (دریافت و بررسی فاکتورها ، صدور چک و تهیه نامه ) و همچنین کنترل حساب مذکور .
۲۷ - تهیه و تنظیم گزارشات مالی و ارائه به مقام مافوق .
۲۸ - بایگانی و نگهداری مکاتبات مربوط به حوزه مالی و احکام حقوقی پرسنل .
۲۹ - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق .
شرح وظایف امور مالی و برنامه ریزی :
۱ - تهیه و تنظیم و ارسال اسناد هزینه به استانداری بر اساس فصول و هزینه بر ای تامین اعتبار .
۲- تهیه و تنظیم دفاتر مالی ( روزنامه ،کل و معین ) و دفتر اعتبارات .
۳- تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه تطبیقی هزینه های جاری اعم از آب ، برق ، تلفن ، گاز ، پذیرایی و تعمیر تاسیسات و غیره بصورت ماهانه ، فصلی و سالانه ..
۴ - تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی ماهانه پرسنل و ارسال دیسکت و چک مربوطه به تامین اجتماعی.
۵ - محاسبه و تنظیم لیست حقوق و مزایای پرسنل شورای بخش مرکزی .
۶ - تهیه و تنظیم لیست بیمه تامین اجتماعی ، تهیه دیکت و ارسال به تامین اجتماعی .
۷ - بایگانی و نگهداری مکاتبات مربوط به حوزه مالی و احکام حقوقی پرسنل .
۸ - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
۹- مسئول پیگیری دعوت نامه های :
- کارگروه آب ، خاک و کشاورزی / ستاد ارتقاء بهره وری آب / طرح توسعه کشاورزی
-کارگروه شورای حفاظت از منابع آب .
- جلسه ستاد ارتقاء بهره وری آب
- شورای عشایری
- حوزه آبخیز حبله رود
۱۰- مسئول پیگیری مکاتبات و مصوبات :
-کارگروه آب ، خاک و کشاورزی و منابع طبیعی / ستاد ارتقاء بهره وری آب / طرح توسعه کشاورزی
-کارگروه شورای حفاظت از منابع آب .
-کارگروه شورای عشایری .
- جلسه ستاد ارتقاء بهره وری آب
- حوزه آبخیز حبله رود
۱۱- پیگیری نامه های ارجاع شده از طریق معاونت محترم به دستگاههای ذیربط .
۱۲-پیگیری و هماهنگی بازدیدهایی که در مصوبات کارگروهها ذکر شده از طریق دستگاههای ذیربط .
۱۳- پیگیری و صدور احکام برای عضوهای اصلی کارگروهها .
۱۴-سایر انجام امور محوله از طریق معاونت محترم برنامه ریزی و اداری مالی
شرح وظایف و اهداف واحد آمار و اطلاعات :
۱- ساماندهی ، اجرا ، استخراج و نظارت بر سرشماری های عمومی و تخصصی متناسب با اختیارات تفویضی و در چارچوب برنامه های ملی مرکز آمار ایران .
۲- سازماندهی ، اجرا ، استخراج و نظارت بر آمارگیری های نمونه ای در قالب چارچوب های طراحی شده در مرکز آمار ایران.
۳- ساماندهی آمارهای ثبتی مربوط به سازمان های اداری استان در چارچوب نظام آمارهای ثبتی کشور .
۴- نظارت بر انجام آمارگیری ها و سرشماری های مرکز آمار ایران که توسط دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی در حوزه استان انجام می گیرد.
۵- جمع آوری آمارهای ثبتی و تهیه ، تدوین و انتشار آمار نامه استان در قالب چارچوب سازگار و واحد با استفاده از تعاریف و مفاهیم استاندارد شده در مرکز آمار ایران.
۶- جمع آوری نیازهای آماری دستگاههای اجرایی و برنامه ریزی استان.
۷- تهیه و اجرای طرح های آماری مورد نیاز استان در چارچوب نظام آماری.
۸- تجزیه و تحلیل نتایج طرح های آماری استانی و آماده سازی آنها برای انتشار.
۹- ارائه خدمات آماری مورد نیاز سازمان های اداری و مراکز دانشگاهی ، تحقیقاتی و آموزشی و دیگر متقاضیان در سطح استان.
۱۰- راهنمایی فنی به گروه ها و کارشناسان آماری واحدها و سازمان های استانی.
- بهنگام سازی چارچوب های آماری طبق دستورالعمل های مرکز آمار ایران.
۱۱-انجام تحقیقات و بررسی های آماری جهت رفع نیازمندی های برنامه ریزی و طرح های اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای استان.
۱۲- ایجاد سیستم اطلاعات جغرافیائی (GIS) و پایگاه اطلاعات آماری .
۱۳- تهیه و بهنگام سازی نقشه ها و لایه های اطلاعاتی مورد نیاز استان ها هماهنگ با فعالیتهای سازمان نقشه برداری کشور .
۱۴- جمع آوری و تدوین نیازهای اطلاعاتی پایگاه اطلاعات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی استان.
۱۵- تهیه و بهنگام سازی نقشه های شهری و روستایی برای طرح های آماری .
شرح وظایف امور اقتصادی و اشتغال :
۱ – نظارت بر انجام و ارائه برنامه های امور اشتغال در شهرستان و انجام وظایف کارگروه های ذیربط .
۲ – همکاری و تهیه راهکارهای لازم در امور مربوط به توسعه صادرات شهرستان .
۳ – نظارت بر کار مدیران و ارائه راهنمایی لازم به آنان .
۴ – ثبت متقاضیان اشتغال بکار در بانک اطلاعات بر طبق اولویت .
۵ – نظارت و پیگیری امور مرتبط با شهرکهای صنعتی و خوشه های اقتصادب و صنعتی .
۶ – رسیدگی به مشکلات بنگاههای اقتصادی و تولید مشکل دار شهرستان .
۷ – هماهنگی و همکاری در گسترش کسب و کار خانگی و طرح های اشتغالزایی بخش خصوصی و تعاونی .
۸ – پیگیری و نظارت بر روند مناسب جذب تسهیلات اشتغالزایی و طرح های بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده
۹ – مطالعه ، تهیه و تدوین برنامه های کارگروه ها .
۱۰ – بررسی و نظارت بر فعالیت اشتغال و کارآفرینی در شهرستان .
۱۱ – نظارت بر حسن اجرای سیاست های دولت در زمینه خریدهای تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی .
۱۲ – بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی شهرستان در انجام وظایف محوله از جمله اشتغال ، تولید توسعه صادرات و غیره .
۱۳ – تهیه عملکرد ماهانه ، سالانه کارگروه ها و کمیته های تخصصی شهرستان .
۱۴ – انجام مطالعات وبررسی های لازم بمنظور شناخات استعدادهای رشد کشاورزی ، دامپروری و تولیدی شهرستان در جهت کمک به تعیین سیاست ها و خط مشی های اقتصادی و تولیدی شهرستان در چارچوب اصول کلی توسعه اقتصادی کشور .
۱۵ – هماهنگی و همکاری با دستگاههای اجرایی ذیربط در امر احیاء ، گسترش ، توسعه و بهره برداری از مراتع ، جنگل ها و اراضی مستعد کشاورزی در سطح شهرستان .
۱۶ – نظارت در تهیه و تنظیم طرح های کشاورزی ، دامپروری ، صنعتی و اقتصادی و ... با توجه به تجارب اجرایی و ضرورت ها و جهات سیاسی و اجتماعی منطقه .
۱۷ – نظارت بر تشکیل جلسات و فعالیت های کشاورزی شهرستان و همچنین بررسی و اظهارنظر نسبت به پیشنهادات دستگاههای اجرایی شهرستان در ارتباط با مسائل مربوط به کشاورزی .
۱۸ – نظارت و هماهنگی در امر مطالعه و بررسی امور مربوط به آب و آبخیزداری و تهیه طرح در امور آب و برنامه ریزی در خصوص استفاده بموقع و بجا آن و آب تحت الارض و سطح الارض شهرستان .
۱۹ – پیگیری اجرای مصوبات کارگزوه اشتغال شهرستان و انجام بررسی اقتصادی و آماری پیرامون بازار کار و نیروی کار در ارائه پیشنهادات لازم در جهت تحقق مصوبات مذکور .
۲۰ – برگزاری مستمر جلسات کارگروهها و کمیته های مربوط به امور اقتصادی و انجام امور مربوطه .
۲۱ – ایجاد هماهنگی در زمینه بانگی شهرستان .
شرح وظایف مسئول دفتر معاونین برنامه ریزی و اداری مالی :
۱ - هماهنگی و دیدارهای ارباب رجوعان در حوزه معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی فرمانداری .
۲ - ارجاع نامه های معاونت های برنامه ریزی و امور عمرانی .
۳ - تنظیم نامه های وارده در حوزه های معاونت های برنامه ریزی و امور عمرانی .
۴ - پیگیری امور ارباب رجوعان ارجاعی از سوی معاونت های مربوطه .
۵ - تنظیم برقراری ارتباط تلفنی به معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی .
۶ - پاسخ به مکاتبات تلفنی ( مخابرات) .
۷ - دریافت پیامهای واصله مهم روزانه ارباب رجوع ها و ارائه آن به معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی .
۸ - پیگیری نامه های ارجائی به همکاران از سوی معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی .
۹ - انجام فاکس ها ارسالی به ادارات از سوی معاونت های مربوطه .
۱۰ - مهیا نمودن سوابق و پرونده های مربوط به جلسات تشکیل شده برای معاونت های مربوطه .
شرح وظایف دبیرخانه :
۱ – ثبت نامه های دریافتی
۲ – ثبت نامه های ارسالی
۳ – پرینت نامه های استانداری به صورت روزانه
۴ – تقسیم نامه های کارتابل فرماندار و معاونین در کار همکاران
۵ – ارسال سوابق به همکاران
۶ – ارسال سوابق به فرماندار و معاونین
۷ – تکثیر و چاپ نامه ها
۸ – تنظیم نامه های ارسالی به داخل شهرستان
۹ – تنظیم نامه های ارسالی به خارج از شهرستان
۱۰ – دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۳ و ۹۹
۱۱ – بایگانی نامه ها
شرح وظایف واحد تایپ :
۱ – تایپ نامه های ، صورتجلسات و سایر مکاتبات اداری .
۲ - مراقبت از ماشین تحریر ، کامپیوتر ، چاپگر و سایر ادوات مرتبط با تایپ .
۳ - تطبیق مطالب تایپ شده با پیش نویس و تصحیح آن .
۴ – انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق
شرح وظایف راننده :
۱ – انجام مأموریت های درون شهری .
۲ – انجام مأموریت های برون شهری .
۳ – سرویس خودرو تحویلی .
۴ – پیگیری تعمیرات فنی خودرو .
۵ – هماهنگی با مافوق خود جهت انجام بموقع مأموریت ها .
۶ – حضور بموقع جهت انجام مأموریت های محوله در ساعات هماهنگ شده .
شرح وظایف تأسیسات :
۱ – انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمان ها و تأسیسات مرکزی از قبیل : آب ، برق ، تلفن ، گاز ، فاضلاب ، آسانسور و تهویه مطبوع .
۲ – تهیه طرح های نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تأسیسات .
۳ – نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تأسیسات .
۴ - انجام تحقیقات و بررسی های علمی و فنی در زمینه برق و تأسیسات .
۵ – سرپرستی و نظارت بر لوله کشی ساختمان ها و تعمیر وسایل تأسیسات .
۶ – نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تأسیساتی .
۷ – شرکت در کمیسیون های فنی .
۸ – برنامه ریزی در جهت اجرای استانداردها .
شرح وظایف امور اداری :
۱– برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات جلسات برگزار شده (جلسه شورای اداری شهرستان ، جلسه شورای اداری همکاران ، جلسه کمیسیون ماده یک ساماندهی خانه های سازمانی ، جلسه هوشمند سازی مدارس و...) .
۲ - ارائه گزارش عملکرد دوره های لازم در زمینه های اداری ، رفاهی ، تدارکاتی ، خدماتی و پرسنلی .
۳– نظارت بر امور محوله زیر مجموعه های ( تایپ ، خدمات ، نقلیه و ... )
۴– پیگیری و فراهم نمودن وسایل کار کلیه واحدها .
۵- نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و گزارش به مقام مافوق .
۶ - پیگیری در جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز .
۷ – اجرایی نمودن دستورالعمل های اداری و بخشنامه ها .
۸ - تشکیل پرونده پرسنلی و کنترل کارکرد ( مرخصی ، حضور و غیاب ) کارکنان .
۹ – تهیه شرح وظایف پرسنلی .
۱۰ – تنظیم فرم ارزشیابی کارکنان و صدور احکام مسئولیتی بر اساس ضوابط .
۱۱ – پیش بینی و تأمین نیروی انسانی موردنیاز بر اساس قوانین و مقررات .
۱۲ – نظارت در زمینه تأمین خدمات عمومی ( آب ، برق ، سوخت ، حمل و نقل ، سرایداری ، تأسیسات و خدمات ) .
۱۳ – بررسی نیازها و فراهم نمودن خدمات و امکانات رفاهی کارکنان .
شرح وظایف کارشناس فناوری اطلاعات :
۱- حضور مستمر در جلسات هماهنگی و بازآموزی های برگزار شده توسط مدیریت
۲- اعلام نیازهای آموزشی به مدیریت و ارتقا سطح علمی و عملی با گرفتن آموزشهای لازم و...
۳- تهیه و به روز نگاه داشتن ،شناسنامه تجهیزات رایانه ای ، تجهیزات شبکه و شناسنامه نرم افزارهای موجود ،به منظور ساماندهی اطلاعات تجهیزات موجوددر واحدها
۴- نظارت بر روند خرید تجهیزات رایانه ای شامل دریافت یا تکمیل فرم درخواست خرید تجهیزات رایانه ای
۵- بررسی کارشناسی علت نیاز خرید تجهیزات رایانه ای و تایید ، یا عدم تایید نیاز، تایید فاکتورها از نظر فنی، کنترل فنی تجهیزات خریداری شده از نظر تطبیق با فاکتور های تایید شده
۶- نصب سیستم عامل هاونرم افزارهای جانبی ،آنتی ویروس و... بر روی رایانه های موجود
۷- تشخیص عیوب سخت افزاری سیستم ها و رفع عیب تجهیزات
۸- نظارت بر صحت عملکرد ups
۹- نگهداری صحیح از کلیه تجهیزات شبکه اعم از Active و Passive بر اساس استاندارد های فن آوری اطلاعات و ارتباطات
۱۰- تهیه مستندات جامع شبکه بر اساس استاندارد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
۱۱- آگاهی کامل از کاربرد و نحوه عملکرد تجهیزات Active
۱۲- آگاهی کامل از نحوه ارتباط مرکز تا ساختمان مرکزی و دسترسی به شبکه اینترانت و اینترنت
۱۳- آگاهی کامل از نحوه عیب یابی درونی شبکه و برخورد با مشکلات احتمالی
۱۴- پیگیری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات نرم افزاری و بهبود سیستم
۱۵- نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبان ( Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره ای و آرشیو آنها
۱۶- مطلع بودن از هر گونه تغییر و تحول نرم افزاری
۱۷- نظارت کارشناس IT برروی کار رابط وب سایت (مسئول روابط عمومی)
۱۸- نظارت مستقیم بر روی وب سایت ،انتقال مشکلات وپیگیری آنها
۱۹- آگاهی کامل از تنظیمات نرم افزار اتوماسیون اداری
۲۰- آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال به کاربران شاغل
۲۱- آشنایی با نحوه ساختن VPN و Dial-up و استفاده از امکانات اینترنت FTP,FTP۲ ، حجم down Load و نرم افزارهای جانبی
۲۲- شناخت وآشنایی با میزان پهنای باند در فرمانداری و ارائه مشکلات این حوزه به کاربران واحد خود
شرح وظایف واحد کارپردازی، نقلیه و انبارداری :
۱- خرید لوازم ومایحتاج اداری طبق دستور مافوق
۲- اخذ فاکتور از فروشگاه مورد نظر
۳- انتقال لوازم به انبار فرمانداری
۴-پرداخت مطالبات فروشگاهها هر ماهی یک بار
۵- ورود کلیه کالاهای خریداری شده به انبار
۶-ثبت در سیستم کالاهای وارد شده به انبار
۷- خروج کالاها از طریق سیستم چها گون به واحدها طبق برگه درخواست خروج از انبار
۸-بایگانی برگه های خروج از انبار در زونکنها به طور جداگانه (هرواحد)
۹-ارسال گزارشات خروج انبار هر ۶ماه یک بار به مسئول مربوطه
۱۰-تامین بنزین خودروها
۱۱-سرویس روغن وبازدید موتوری خودروها هر ۵۰۰۰کیلومتر یک بار
۱۲-سرویس تعمیرگاهی خودروها
۱۳-پیگیری جهت دریافت اسناد ومدارک خودروهایی که نزداستانداری میباشد
شرح وظایف ستاد سرمایه گذاری و آرد و نان :
۱ – مسئول برگزاری کمیسیون آرد و نان شهرستان .
۲ – مسئول کار گروه صنعت ، معدن و تجارت .
۳ – بررسی مسائل و مشکلات بازار و نانوایی .
۴ – بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذران .
۵ – پیگیری و اقدامات لازم برای شروع سرمایه گذاری توسط سرمایه گذران .
۶ – پیگیری برگزاری مراسمات در مناسبت های مختلف .
۷ – شورای بانک ها و وام و تسهیلات