حراست
شرح وظایف
- پیگیری در مورد صدور کارت شناسایی و تردد جهت پرسنل
- برقراری کشیک حفاظتی جهت انجام امور اداری
- انجام اقدامات لازم به منظور آموزش حراستی
- هماهنگی با حراست استانداری
- همکاری و پیگیری در زمینه تهیه برنامه ارزشیابی سالانه کارکنان
- جمع آوری اطلاعات در خصوص کارکنانی که خدمت و ارزیابی کار آنان برجسته و یا ضعیف تشخیص داده شده است
- بررسی و پیگیری و اعلام صلاحیت حفاظتی در مورد داوطلبین اشتغال، انتقال، ماموریت و متقاضیان سلاح
- اقدام لازم به منظور پیشگیری از امکان نقض مقررات حراستی و رسیدگی به موارد نقض شده
- تنظیم سیستم مناسب جهت حراست و نگهداری از پرسنل و تاسیسات و کنترل ورود و خروج کارکنان و نظارت بر عملکرد آنان در پاسخگویی به مراجعات روزانه مردم در جهت رعایت مقررات
- انجام کلیه امور محرمانه مربوط به دستگاه ها
- سرکشی از ادارات سطح شهرستان و ارائه مشکلات و نارسایی ها به مافوق
- شرکت در جلسات مختلف شهرستان و استان و ارائه گزارش به مافوق
- تشکیل جلسات مسئولین دوایر فرمانداری و بخشداری ها