مدارس شهرستان و دانشگاه ارومیه فردا تعطیل است

مدارس شهرستان و دانشگاه ارومیه فردا تعطیل است
تمامی مدارس نواحی یک و 2 ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش فردا، دوشنبه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ارومیه، رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: تمامی مدارس نواحی یک و ۲ ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش فردا، دوشنبه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

مهدی محمدپور افزود: با توجه به نظر کارگروه ویژه آلودگی هوا مبنی بر وجود آلایندگی‌های جوی با هدف پیشگیری از افزایش آلایندگی، مدارس این شهرستان فردا تعطیل است.

وی اضافه کرد: امتحانات نهایی دی ماه و هماهنگ استانی مدارس آموزش از راه دور و بزرگسالان استان همچنان به قوت خود باقی است.

روابط عمومی دانشگاه ارومیه نیز با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در روز دوشنبه، ۲ دی ماه جاری به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بنا به تصمیم کارگروه آلودگی هوا و هماهنگی با معاونت محترم آموزشی، فردا فعالیت‌های آموزشی دانشگاه ارومیه تعطیل است اما فعالیت قسمت‌های اداری دانشگاه همانند روزهای عادی جریان خواهد داشت.