سامانه 195 آماده دریافت شکایت‌های مردمی در حوزه اینترنت

سامانه 195 آماده دریافت شکایت‌های مردمی در حوزه اینترنت
مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه 195 ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ارومیه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.

قاسم جلیلی‌نژاد افزود: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۴۸ باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

وی اظهار داشت: همچنین سامانه «نت‌سنج» به عنوان سامانه دریافت اینترنت خانگی مجازی وزارت ارتباطات و اطلاعات در این استان فعال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: در سامانه نت‌سنج، فرد با توجه به کیفیت اینترنت شرکت‌های خدماتی می‌تواند اینترنت مورد نیاز را برای محل مورد نظر خود دریافت کند.

جلیلی‌نژاد بیان کرد: همچنین ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی رایگان در این استان همزمان با سراسر کشور در راستای افزایش ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات آغاز شده و مردم می‌توانند برای استفاده از این امکانات به سایت اداره کل اطلاعات و ارتباطات آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

 

منبع: ایرنا