سامانه 195 آماده دریافت شکایتهای مردمی در حوزه اینترنت
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ارومیه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی گفت: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.
قاسم جلیلینژاد افزود: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۴۸ باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
وی اظهار داشت: همچنین سامانه «نتسنج» به عنوان سامانه دریافت اینترنت خانگی مجازی وزارت ارتباطات و اطلاعات در این استان فعال است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی گفت: در سامانه نتسنج، فرد با توجه به کیفیت اینترنت شرکتهای خدماتی میتواند اینترنت مورد نیاز را برای محل مورد نظر خود دریافت کند.
جلیلینژاد بیان کرد: همچنین ثبتنام تلویزیون اینترنتی رایگان در این استان همزمان با سراسر کشور در راستای افزایش ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات آغاز شده و مردم میتوانند برای استفاده از این امکانات به سایت اداره کل اطلاعات و ارتباطات آذربایجانغربی مراجعه کنند.
منبع: ایرنا