معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:
روابط عمومی نقش مؤثری در ارتقاء اهداف سازمانی دارد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ارومیه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با اربابرجوع است، گفت: مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمانها نقشی اساسی در ارتقاء اهداف سازمانی دارند.
علی مصطفوی صبح امروز در جشنواره روابط عمومیهای برتر استان ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با اربابرجوع است بهنوعی که نقشی اساسی در ارتقاء اهداف سازمانی دارد.
وی با اشاره به برگزاری 122 جلسه استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ادارات و سازمانهای مختلف نقش پررنگی در آگاهی و تنویر افکار عمومی دارند ازاینرو انتظار میرود مدیران و مسئولان روابط عمومی سطح استان مردم را از زوایای مختلف این بیماری مطلع سازند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم تحریم دولتهای مستکبر جهان دولت جمهوری اسلامی ایران سخت به دنبال وارد کردن واکسن برای انجام واکسیناسیون همگانی است. امید میرود با تولید واکسن داخلی در آینده نزدیک بتوان به این مهم دست یافت.
مصطفوی با اشاره به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400، بیان کرد: مسئولان مربوطه تلاش خود را برای حضور پرشور مردم و کاندیداها در انتخابات بهکارگیرند. کشور از تنوع سلایق و گروههای مختلف شکلگرفته و افراد توانمند باید وارد صحنه شوند.
وی با بیان اینکه 48 شهر در سطح استان قرار دارد، تأکید کرد: در این شهرها تعداد یک هزار و 967 نفر نامزد شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر شدند. همچنین 2 هزار و 192 روستا در سطح استان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.
معاون استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود، مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بیطرفی را چهار اصل مهم انتخابات عنوان کرد و ابراز داشت: مسئولان باید تلاش کنند با رعایت این اصول، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
ارتقاء سازمانی در گرو تعامل سازنده با اربابرجوع است
مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت: مدیران و مسئولان روابط عمومیها با ایجاد پلی بین ادارات و اربابرجوع تعامل سازنده با عموم دارند که در نهایت منجر به ارتقاء جایگاه سازمانی میشود.
محمد باقری در اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر استان ضمن اشاره به جایگاه والای روابط عمومی در ادارات و سازمانها و گرامیداشت این هفته، اظهار داشت: تلاش یک ساله همکاران روابط عمومی ادارات و سازمانهای مختلف استانی منجر به برگزاری این جشنواره شد.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها مانع گسست و عامل پیوند هستند، خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان روابط عمومیها با ایجاد پلی بین ادارت و اربابرجوع تعامل سازنده با عموم دارند که در نهایت منجر به ارتقاء جایگاه سازمانی میشود.
مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات بیست و هشتم خردادماه، گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم که وظیفه سنگینی بر عهده روابط عمومی ادارات برای تنویر افکار عمومی است.
وی با اشاره به تأثیر فضای رسانهای بر فضای واقعی جامعه و آگاهی مردم، تأکید کرد: با توجه به دستور امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر فعالان رسانهای و روابط عمومی وظیفه است جامعه را نسبت به مزایای مشارکت حداکثری در انتخابات آگاه سازند تا شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی باشیم.
720 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر استان ارسال شد
معاون روابط عمومی استانداری و دبیر نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان غربی با بیان اینکه 32 دستگاه اجرایی در استان برای جشنواره روابط عمومیهای برتر اثر ارسال کرده بودند گفت: 720 اثر به دبیرخانه این استان ارسال شده بود که توسط هیات داورانی از تهران مورد ارزیابی قرار گرفت.
اسکندر خنجری در اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر استان ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به ضرورت اعتلای جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: در همین راستا این جشنواره برای ارزیابی کارکرد روابط عمومی ادارات برای دستیابی به روابط عمومیهای پویا، خلاق و هوشمند از سال گذشته آغاز شده بود.
وی با اشاره به محورهای این جشنواره، عنوان کرد: این محورها شامل ارتباطات رسانهای، ارتباطات الکترونیک، انتشارات، فیلم، عکس و اینفوگرافی، فعالیتهای رسانهای، ایدههای برتر و نوآورانه، برگزاری نمایشگاه، ارتباطات مردمی، انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید، کرونا، مکتوبات و کارشناس برتر بشمار می رود.
معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره دو مرتبه تمدید شد، گفت:از 32 دستگاههای سطح استان در این جشنواره شرکت کردند. در نهایت 720 اثر از سوی این دستگاهها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
خنجری یادآور شد: برنامه محوری، خلاقیت و نوآوری، تولید محتوای هدفمند، افزایش سواد بصری و رسانهای، پرهیز از اقدامات کلیشهای در تبلیغات و حرکت به سمت روابط عمومی حرفهای از یافتههای ضروری است که در آثار ارسالی به دبیرخانه مشهود بوده است.
وی ضمن تقدیر از حضور دستگاههای مختلف در این جشنواره، تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره در سالهای آتی نیز تداوم داشته باشد.